reklama

Stal sa zo mna bezdomovec ...

Spojene staty ma nikdy nevabili. Vacsina mojich vyletov a expedicii prstom na mape a myslienkami po svete viedli do Latinskej Ameriky, na pobrezie priezracnej modrej vody obklopene palmami a horucim rytmom salsy. New York neprisiel ani do uvahy - mrakodrapy ma nepritahovali, mesto sa mi zdalo chaoticke z dialky, a priliz velke pre dievcatko z dediny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Nemozem uverit, ze v juni to bude uz 10 rokov co som tu zakorenila.

Od tej doby, co som odisla sa zo mna stal istym sposobom bezdomovec
Som vsade doma a predsa nemam domova ...

Pre europana som uz americanka - hlasita, uzvana, plna nazorov ... osoba, ktora reklamuje ked sa jej nieco nepaci, a praje pekny den ("Have a nice day!") s usmevom po celej tvari ...
Vsetko je "great alebo awesome alebo wonderful" aj ked to prave tak necitim -
naucila som sa, ze je to mozno pretvarka, na tu druhu osobu to predsa posobi prijemnejsie ako keby som vymenovala vsetky tazkosti co mi tlacia na srdce ...
Priznam sa, rychlo som si zvykla na pohodlie, ved kde inde na svete si clovek objedna o tretej rano hranolky alebo postel alebo kvety do vazy?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pre americana som vsak stale europanka ...
Rada vysedavam v kaviarni, mam rada prechadzky.
Periem doma - milujem vonu certsvo vypraneho pradla,
ucim sa jazyky a do kina chodim skor na zahranicne filmy.
Neradim sa o svojom vztahu so svojim osobnym psychologom,
tazkosti si riesim bez liekov - sama alebo s kamaratkou.
Nemyslim si, ze nahota je nemravna ale skor prirodzena.
Na vylety do sveta chodim s batohom na chbte a nie do rezortu
alebo okruznu cestu lodou do Cancunu (Mexiko).

Zaciatky boli tazke, hladala som stale to svoje miesto vo svete, kde funguje vsetko idealne.

Po tolkych rokoch som spoznala, ze vyhody a nevyhody ma kazda krajina sveta.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Domov mam, kde si zavesim vecer svoj klobuk ... momentalne je to v USA

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
P.S. Yaneta: dakujem za povzbudenie, pomohlo :) />

Elvira Vida

Elvira Vida

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slovenka/madarka s latinsko-americkym srdcom, s vasnou pre Braziliu a argentinske tango, zijuca v New Yorku. Labuznicka zivota, nekonecna optimistka ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu