reklama

Sssssexy

Definicia sexy je komplikovana. Kazdemu sa paci nieco ine, ani neviem kde by som zacala. Opisat co  “nie je sexy” sa mi zda jednoduchsie –

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

vytahane teplaky, diera na pancuchach, olamany lak na nechtoch, vona potu (aj ked diskutabilne v niektorych pripadoch), zlte zuby, biele ponozky v ciernych topankach, nedostatocna osobna hygiena, lenivost, nerozhodovanost, lakomost, a vela dalsich vonkajsich a vnutornych charakteristik …

Vacsina vonkajsich - hore menovanych sa zviditelnuje prave teraz, ked slniecko svieti na vsetky strany a konecne si mozem vyzliect aj ja zo seba aspon tri vrstvy latky. S prichodom dobreho pocasia sa vo mne prebudza tuzba zaradit sa do tej prvej, nedefinovanej kategorie … Ssssssssexyyyyyy …

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Otvaram velku skrinu a prehrabujem sa vesiakmi: sukne, bluzky, nohavice a tricka vsetkych farieb duhy. Ako kazda zena, aj ja trpim neustalym nedostatkom odevu.

Taky zvycajny den zacinam s beznadejnou informaciou smerovanou k mojej druhej, spiacej polovicke
“Ja si zase nemam co obliect na seba”. 
Druha polovicka neveri usiam a nasledovane prevrati ocami:
“Ked mas nejaky faktami dokazatelny problem honey, daj mi vediet! Inak o Teba nemam starch, Ty sa vynajdes!“ …
(Otaca sa na druhu stranu a bez problemov sa vracia do sna, kde sa mu urcite vykresluje mne uplne lahostajna, nova elektronika - ako napriklad TV plasma … )

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po pol hodinovom invetary si konecne obliekam cervene saty (nahodne objaveny poklad kupeny vo vypredaji) a omotavam okolo bokov hnedy opasok; vo farebnej krabicke plnych sperkov z umelej hmoty a dreva nachadzam nahrdelnik – spomienka na vylet z Tatier a nejake tie hompalajuce nausky.
Z obuvniku vyberam vysoke podpatky ... este make up - spirala na riasy, ruz farby jahody, parfem a som hotova vystupit a testovat okolie … vyprovokovat nejake tie pohlady …

Vo vytahu zamrmle pod nos “Dobre rano” neznamy sused …
(aspon sa pozdravil)
… Vobec si ma nevsimne pri otacani stranok “New York Times” a v hlave kalkuluje svoje klesajuce investicie. Vidiet, ze jedina tema, ktora by v nom prebudila zaujem su ceny nekonecne narastajuceho benzinu alebo nieco o politike … (konverzaciu odkladam “na buduce” … )

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prechadzam okolo recepcneho v hale, ktory ma naopak zdravy hlasite, s usmevom az po usi. Citim, ako ma ocami sprevadza az ku dveram a predava pohladom vratnikovi …
Ten tiez prikyvne .. len tak zo slusnoti - vsak buduce Vianoce sa jeho zdvorilost urcite zobrazi vo vyske prepitneho v obalke od bytu 12F, co sa tu dava tradicne. 

Prekladam nohy .. lava, prava, lava, prava … kolena sa mi dotykaju, boky hompalaju z lava do prava. Skusam ten zvadzajuci krok ako to vysvetlovala Mariela na hodine tanga … pokracujem ako leopard .. nenapadne, lahko a tajomne. Beriem nozky, citim kazdy krok, hladam ulovok. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

„Acch … Dobre rano Ty sympaticky mladenec co si popri mne presiel!" …
(Mihne sa mi jeho postava v kutiku oka!)

Otaca sa!

Gooooooooooooooool!
(Leopardica zabrala!)

Prechadzam okolo ocnej optiky a potajomky sa zadivam do skla … v dvoch sekundach kontrolujem uces, suknu a topanky. … Vystriem sa ako ozajstna tanecnica, alebo ako ma neustale napominala v prvej triede pani ucitelka … Prsty na nohach sa mi deru o kozu topanok “Made in Italy” … podpatky su nepohodlne, ale ja som statocna a s pulzujucou bolestou kracam dalej ako dama - elegantne, zretelne, pomaly. 

Cervena semaforu ma zastavi … citim nezname pohlady … A-haaaaa … toho tam naproti som prichytila … tamtomu tiez nie som lahostajna …. Prechadzam este dalsie dve ulice, nenapadne si vsimam okolie, ciham na reakcie, ci skor to srdce-hrejuce muzske uznanie … Staci len jemne pohladkanie duse.

Snazim sa vyzarovat to “sexy” co mam v sebe a zaroven obdaruvavam usmevom okolie … Cervena sa meni na chodiaceho panaka … odovzdam usmev obdivovatelovi ako darcek zabaleny do krasnej krabice “Nech sa paci, tento je len a len pre Teba mladenec!”.

Nasavam do seba stekliace luce slnka … Kupujem svoju rannu davku kafeinu v blizkej kaviarni, kde ma uz caka Antonio z Mexika s kazdodennou lichotkou “Buenos Dias Linda!” …

Uz len dva kroky do prace a som “doma” …
Som naplnena energiou ... Aky nadherny zaciatok tyzdna! :o)

Elvira Vida

Elvira Vida

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slovenka/madarka s latinsko-americkym srdcom, s vasnou pre Braziliu a argentinske tango, zijuca v New Yorku. Labuznicka zivota, nekonecna optimistka ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu