reklama

Cenzura ? ... ANO/ NIE?

20. marca som napisala clanok “Ako som vystriedala 3 muzov za 1 hodinu a zamilovala sa … “  samozrejme sa pod nazvom neskryval ziadny sexualny zazitok (na sklamanie niektorych), ale zazitky s mojimi tanecnymi partnermi, ktorych som vystriedala za hodinu tanga … “zamilovala som sa” do tanca …

Písmo: A- | A+
Diskusia  (64)

Nazov clanku som sa snazila zvolit napadito aby zaujal, ved je to jedno z pravidiel pisania clankov, nie? Vzbudit zaujem a oslovit citatelov?

Kratko po zverejneni “3 muzov .. “ som zistila, ze moja stranka sa stahuje pomaly a nakolko som si sama nevedela rady, rozhodla som sa napisat slusny email administratorovi blogu. Po dvoch neodpovedanych ziadostiach o pomoc som sa opovazila napisat treti. Tentokrat som odpoved veru dostala a ta znela (do slova a do bodky) takto:

“ahoj.. v prvom rade - titulok "vystriedala som 3 muzov..atd" nie je prave to, co by sme na blogu sme nejak prilis casto videli. Skus nabuduce trosku opatrnejsie. Na ten problem sa pozrieme, ja som nic podozrive nenasla, stahuje sa mi normalne ako kazdy iny.. marysa”

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Uz nejaky ten cas citam blogy na SME a mne sa nezda, ze by clanky mali rovnake nazvy a ked je v prvom rade problem s nazvom, v druhom rade je este problem s cim?

Mna napadli len pojmy, s ktorymi by mohla mat problem akurat tak marysa … co taka DEMOKRACIA? SLOBODA SLOVA? SLOBODA VYJADROVANIA?

Najsmutnejsie je, ze ja s mojim blogom reprezentujem len samu seba, ale marysa reprezentuje jedny z najliberalnejsich slovenskych novin (aspon som si to tak doteraz myslela … ) 

* * * * * * *

Uz sa tesim ako napisem do blogu moje zazitky z uspesnej “Off Broadway” divadelnej hry “VAGINA MONOLOGY”, na ktoru mam listky v aprili. (Samozrejme to len v pripade ze mi stranku cenzura nezrusi! )

Elvira Vida

Elvira Vida

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slovenka/madarka s latinsko-americkym srdcom, s vasnou pre Braziliu a argentinske tango, zijuca v New Yorku. Labuznicka zivota, nekonecna optimistka ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu