reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Elvira Vida

Elvira Vida

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Slovenka/madarka s latinsko-americkym srdcom, s vasnou pre Braziliu a argentinske tango, zijuca v New Yorku. Labuznicka zivota, nekonecna optimistka ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

"Do you speak English?" (Urcite?)

Elvira Vida

"Do you speak English?" (Urcite?)

(Na tuto otazku odpovedam po 12tich rokoch studia na roznych jazykovkach, vysokych skolach a vselijakych kurzov v anglictine so samozrejmou istotou) “Yeeaaass, I do”.

  • 1. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 450x
  • 12
Polygamia alebo ako si ju predstavujem ja - ZENA!

Elvira Vida

Polygamia alebo ako si ju predstavujem ja - ZENA!

V USA sa v poslednom case rozvyrila diskusia o polygamii, a to kvoly zatykaci na Warrena Jeffsa, veduceho mormonskej sekty (FLDS - Prophet of the Fundamentalist Church of Jesus Christ of Latter Day Saints) sidliacej v Utahu. Jeffs sa dostal na zoznam desiatich najhladanejsich osob v USA, medzi zlocincov ako napriklad Bin Laden.

  • 29. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 261x
  • 9
Skvosty ludskej duse

Elvira Vida

Skvosty ludskej duse

Aj ja som snivala – stale a neustale. Snivala som o tom, ako som slavna tanecnica, prisna ucitelka, ako sa raz zamilujem a s mladikom na bielom koni odcvalam niekde do zapadu slnka - presne tak, ako to byvalo za mojho detstva v nedelnych kovbojkach.

  • 29. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 760x
  • 2
Vylet na plaz ...

Elvira Vida

Vylet na plaz ...

a co som tam nasla .. :o) ... Fotografie ... Robert Moses Beach, Long Island, New York (6.5.2006)

  • 10. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 132x
  • 0
Sssssexy

Elvira Vida

Sssssexy

Definicia sexy je komplikovana. Kazdemu sa paci nieco ine, ani neviem kde by som zacala. Opisat co  “nie je sexy” sa mi zda jednoduchsie –

  • 8. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 131x
  • 8
reklama
Graffiti - Astoria, Queens / New York (I.)

Elvira Vida

Graffiti - Astoria, Queens / New York (I.)

Ked graffiti skrasluje ...

  • 26. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 904x
  • 6
F*%# "TO"

Elvira Vida

F*%# "TO"

Sedim v kaviarni a cakam na RUN-a. Zvlastne meno, vsak? Anglicky RUN znamena bezat, hebrejsky neznamena nic. Vlastne ho vobec nepoznam, videla som ho len jediny krat aj to len na mihnutie oka, pusu na lice, objatie a rychle potrasenie rukou. Rychle, ale nezvycajne pevne. Mam rada ked v potraseni rukou citim silu, rozhodovost, osobnost.

  • 22. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 908x
  • 8
Stal sa zo mna bezdomovec ...

Elvira Vida

Stal sa zo mna bezdomovec ...

Spojene staty ma nikdy nevabili. Vacsina mojich vyletov a expedicii prstom na mape a myslienkami po svete viedli do Latinskej Ameriky, na pobrezie priezracnej modrej vody obklopene palmami a horucim rytmom salsy. New York neprisiel ani do uvahy - mrakodrapy ma nepritahovali, mesto sa mi zdalo chaoticke z dialky, a priliz velke pre dievcatko z dediny.

  • 21. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 967x
  • 3
Cenzura ? ... ANO/ NIE?

Elvira Vida

Cenzura ? ... ANO/ NIE?

20. marca som napisala clanok “Ako som vystriedala 3 muzov za 1 hodinu a zamilovala sa … “  samozrejme sa pod nazvom neskryval ziadny sexualny zazitok (na sklamanie niektorych), ale zazitky s mojimi tanecnymi partnermi, ktorych som vystriedala za hodinu tanga … “zamilovala som sa” do tanca …

  • 23. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 818x
  • 64
Ako som vystriedala 3 muzov za 1 hodinu a zamilovala sa ...

Elvira Vida

Ako som vystriedala 3 muzov za 1 hodinu a zamilovala sa ...

Bola to laska na prvy pohlad!

  • 20. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 581x
  • 6
reklama
Tsotsi (Oscar za najlepsi zahranicny film v r. 2006)

Elvira Vida

Tsotsi (Oscar za najlepsi zahranicny film v r. 2006)

Tsotsi je chlapec, ktory vyrastal v tych najhorsich ekonomickych podmienkach, v getu na okraji velkomesta v Juznej Afrike. Sirotsky zivot ho naucil ako sa postarat sam o seba okradanim inych. Tsotsi  “pracuje“ v partii svojich troch kamaratov, v metru, ked sa jeho skryty hnev jeden den prejavi brutalnym cinom. Nasledujuca hadka s kamaratom, postavi chlapca pred otazku ...

  • 14. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 940x
  • 0
Spomienky na Argentinu

Elvira Vida

Spomienky na Argentinu

Don't cry for me ArgentinaThe truth is I never left youAll through my wild daysMy mad existenceI kept my promiseDon't keep your distance

  • 13. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 029x
  • 4
Zivot je taky zvlastny

Elvira Vida

Zivot je taky zvlastny

Zivot je taky zvlastny … rychly, krasny, zaujimavy … niekedy tazky  ... Postazujeme si … zima, rozchod s priatelom, zmaskany vlak, neprijemna predavacka, zla praca, nedostatok penazi …

  • 10. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 014x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu